tattoos

Sunday, May 22, 2011

terasa mcm ...






anda ada x perasaan nk becinta kembali..or ulang balik firstime anda jmpa kekasih anda? hehe. 2 3 hari ni aku asyik terpk nk ulang balik semua kisah cinta2 aku..if boleh ulang ak ulang semua! hahaha sbb ak ingin kn detik mula2 becinta. or fall in love. WAH! it was fun sweet melting and everything is all in that situation..hummm.. if i can turn back over again.. i will tekehel kan kepala ni! patah balik . 2 3 ari ni jgak aku suka dgq lagu2 aku dluw2. wahh kadang lawak bila dgq.kadang2 terimbas sedikit .. kadang mcm seronok pulak..but i hav paan already.no need nk bt pragai gutu.hahaha alhamdullillah i dgn paan dh nak masuk 9bulan! suka nyaa.terasa seronok sgt.all my moment with this human being sangt lah xleh kata pa..no word 2 sebut .. i love my moment with paan ..sbb first of all first time ak becinta dalam 24jam.power dak? ahahahaha leh tahan smpai 9bulan. hehehe.. i lav u la syang paan! amuak! tiap2 ari aku tgk gmbaq ak dgn paan..wahhhhhhh! sukanyaaa. bye2.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger