tattoos

Sunday, May 29, 2011

dia selalu betol

bila kita sedag becinta ..always ada peghalang rite?? bila kita sedang becinta jgak mst kita ada owg yang lebih sayang and paham dari pasangan kita rite?? n kita selalu di tiggal kn bila tdak perluknya n bila bosan kita sgt2 diperlukannya.. hummm benda ni sepatutnya xfair.because of what???? hummm becoz of when people yang u love bt xtau kt u.. even u off hp pon dia xkol u..no miskol pown xdak.. n msg ada 5 msg dari pukul 4petg sampai pukul 2pagi?/ wahh ini kta boleh lmpak kita diperlukan or tidak..sayangg.... sgt2 ..saya hidup dalam rumah sajaa. n keluar ja bila boring..tp dia?? tiap2 ari keluar..apa yang dia nk kt dunia luar pon xtau..balik pagi2..berapa lama nk tggu?? hahaha.. saya rasa mcm dah sampai limit dh kott saya nk bt peragai lama balik. myb dia suka kot nohh?? heeee.. dh masuk 9bulan kapel. tp mcm ni ja dia layan saya..rasanya.. kapel atas nama kapel sahaja..not love.sbb nya..aku yg sakit ati..dia yg beriya2 dok cinta cintun.. hummmm.. kadang2 annoying pon ada.. mls kata paa.. kita just ikot fllow diaa.. apa dia nk bt..bg dia puas..satu tahap ... mst punya...ag p balik kt pmpuan bodo 2 lg elok laaa.elok laaa..dua2 bodo. kapel budak2 mcm 2... xreti laaa dgn peragai dia.. laa ikt suka ati ak ja nk bt paaa... everything ak boleh bt... sbb ..paan dia xkan cari ak ... kepada owg2 yg dok kata ak dok kongkong paan .> ni pesanan aku ye. aku xkacau dh paan..p la lepak smpai muntah darah.ak xhalang dah.. kadang2 bukan salah ak pon..hampa 2doh ak..wah seronok pulak ... xpa2.. ak oke jaaa..have fun paan di luar sana..biar ja ak kt sni.. xpa ak suka.ramai lg owg ..bukan ang sorang jaa .. bila bnda dah dpt..buat xtau..bila dah xdak baru nk tepikiaq...hummmm..2 la lumrah manusia sekarang.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger