tattoos

Sunday, June 19, 2011

update

hey. im back! bhaha. mggu yang agak penat. baru nk cerita.sbb smggu x cecah keyboard.bhaha. so today nk cita . mmbr aku dari kl datang alorstaq. NATASHA AMIERA! dgn xbgtau lgsug nak my.tgk2 coih! timbui kt hotel sri malaysia alorstar. NASIB! antaq msg pagi 2.. FUHH~ apa2 pon dia dah my so layan dia dgn elok nya..errr elok ka? bhaha ..firstime meet dia kot.wahh seperti becinta sudah.! haha mcm2 halangan nk keluar.dgn keta aku xdak la apa laa.kesian kt dia.. but she said yang dia suka..xleh kata paa.haha dia ni baik sangat. gossip dlm keta time ondaway p pneg.HAHA lawak kott.mcm dah kenai 10 tahun.dia ni x bekira.ewah ewah! suka teruih kt dia. senang nk begaul gila dgn dia.. bawak dia bejalan kt pneg.even 2 ari ja dok dgn dia..haisshh..kesian kt dia.baju dia habih suma nak bg kt aku..haisshh.. pelik2 erh dia nih.. XPA nnty raya my pneg lagi.MY TOLONG BGTAU jgn dok buat sengap serupa ayam.! hahaha dia kena balik awai kes nk jmpa pak dia.nk suh beli tiket livepool my malaysia.lawak sugguh

so habis kisah lepak dgn tasha.
now sembang td. haha aku baru balik dari lengong air panas wok! hahaha..kesian kt tasha xleh p.uweak! tudia la balik awai.. terbaiklah! p air panas. berendam sat jaa. hahah! gila terasa panas yang teramat sangat. tp tgk depa terjun lompat serupa ayam katik mcm xpanas ja =.= pelik sat.xpa2 atleast aku dah berendam badan bhaha muka xmasuk pon kes ramai kot. segan balik! balik2 2 p singgah maklong corner dluw pekena nasi lemak udang 2bugkuih.terus balik alorstaq. tangkap relax on9 update game fb baru lena.hahaha JOM! bye2

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger