tattoos

Thursday, June 16, 2011

my life

sedang melihat pokok2 disepanjang jalan perjalanan aku di highway.. terlintas pasai hidup aku yang dulu.. hummm. sedih bila menbayangi kisah2 yang aku lalui .. baru aku sedar yang aku ni bukan keturunan keluar perut jumpa beras. hehe. sbb usaha itu penting. dan kesedaran itu datang dari hidup aku sendiri. mmg aku sedar lama dah.but bila terlintas baru terpikir. ya! setiap apa yang mereka cuba ajarnya mesti ada hikmah. jika lelaki tiada dalam hidup saya..saya xmugkin boleh goyang ..kerana keuwang ataupon kehidupan untuk hidup TIDAK terletak pada lelaki.tetapi hidup dalam situasi berdikari itu sangat penting. yes! saya akui ramai orang yand diluar sana ada yang kehidupan lagi susah dari saya.. aku cukup sudah untuk merasa kehidupan itu.. mula dari bawah. itu yang penting. semua orang bukan nya tidak berguna. ada kelebihan masing2.cuma pandai2 kita mengkaji diri kita sendiri. bila hidup dihidupkan oleh seseorang yang menyedarkannya.. aku sangat2 berterimakasih.. sbb apa terjadi pada tahun ini xakan aku lupa smpai kelipan mata aku yang terakhir. i lav all the moment sayang. my eyes is camera. i will record all our memont and save it in my mind. promise me. u will change ur life.with the new world. no matter how n what. i will backup when u were down. i will promise to bring ur life back. calit sikit! haha

*hujan mula turun.update game fb dulu baru la tido.keke*

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger