tattoos

Friday, December 16, 2005

Oh My God...

Okej, idag såg jag den här ("What Kate did"), och sen dog jag. Oh My God, är liksom det enda som man kan säga. Om och om igen - OH - MY - GOD.

Och så börjar man undra vad som egentligen kommer hända, och undrar hur i helvete det är tänkt att man ska överleva den 25 januari - har någon planerat illa eller vad? Visst, jag vet att det var mitt eget val att se skiten, men det spelar ingen roll, för jag var tvungen.

Det är inte som att jag inte har självdisciplin - jag har massor av självdisciplin (jag låter den bara inte ta över så ofta...), men jag älskar att veta saker som andra inte vet! Jag älskar att vara den som talar om saker för andra, istället för tvärtom, och kan inte se på Lost längre om jag inte vet vad som ska hända.

Det är för spännande för att jag ska klara.

Men OH - MY - GOD vad det där var oväntat! Okej, att Mr Echo och Locke skulle bli bästisar kunde man kanske räkna ut, och lite annat som hända där rent relationsmässigt - men en hest!? Vad gör hesten där!? Det ska inte vara någon hest på ön!!!

My God, My God, My God, I'm kind of dying here, och det finns ingen här som jag kan prata med! Ingen är online, och absolut ingen som kommer förstå varför dör på det sätt som jag gör! Dessutom kan jag absolut inte prata med Zackrid - han har ju ffs sett avsnittet! Om någon ser trailern och får lika mycket panik som jag - PLEASE TALK TO ME. Or I'll die.

Aja, nu ska jag nog gå iväg och göra en musikvideo till min kära fader. Låtarna som jag ska använda är faktiskt bra, så nu måste jag bara klippa snyggt och roa mig. Kan bli kul, men stressigt, har typ en vecka på mig, och det kommer bli lite avancerat, tror jag.

Idag ser jag på:
- För en handfull dollar, Canal+film, 14.15
- Riket, SVT, 20.00

Over and out.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger