tattoos

Thursday, February 28, 2008

Private Practice

Okej, så jag har inte sett Grey's Anatomy, men efter att ha sett reklamen på TV4 tillräckligt många gånger kände jag att det kanske var värt att ge Private Practice en chans ändå. Och nu är jag ännu mer taggad på att faktiskt se Grey's någon gång än vad jag var innan.

Eftersom jag inte sett Grey's så kan jag alltså inte uttala mig om hr Addison är eller varför hon blev så populär. Förutom hennes svamlande i slutet (som jag sett i jag vet inte hur många TV-karaktärer redan?) verkade hon inte särskilt speciellt - men det gör ingenting. De andra karaktärerna verkar (och är säkert) tillräckligt utflippade för att kunna bära upp en helt egen serie.

Det är svårt att uttala sig helt och hållet efter bara ett pilotavsnitt, men vad man garanterat kan säga är i alla fall att det är värt att ge serien en chans. För det började bra.

That's enough of that shit.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger