tattoos

Saturday, February 9, 2008

Melodifestivalen 2008: deltävling 1

Ja, vad ska man säga? Första deltävlingen är alltid en besvilkelse. Det var inte ens så awesome som förra året när jag kunde tala om exakt vilken placering alla bidrag skulle få (ett partytrick som Martin var enormt imponerad av, vill jag minnas), det var bara tråkigt. Knappt att pausunderhållningen var bra, vilket sög. Ge mig schlagersagan igen!

Det som var riktigt bra var dock inledning. Lasse Berghagen som ondskefullt geni som leder en maffia, det skulle jag verkligen vilja se en långfilm om.

Dessutom lyckades jag, via kortslutningar i hjärnan, blanda ihop Christer Sjögren och Christer Björkman. Behöver jag säga att jag blev tokbesviken när jag insåg mitt misstag?

That's enough of that shit.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger