tattoos

Thursday, February 7, 2008

Benchwarmers

Det finns en del filmgenres jag verkligen gillar. Bland annat har vi nördfilmer, feel good-filmer, och såna som handlar om hur bra sport är. I den här får man precis allt det där, med en touch av sci-fi. Blir det bättre?

Det som är så bra med den här filmen är att den säger att nördar också får spela baseball. Det finns hur många filmer som helst som handlar om att ghetto-kidsen, de fattiga, tjejerna, whatever, ska få spela, men vafan, när ska nördarna få spela? NU.

Dessutom är den en orgie i nördigheter. Och jag skojar inte, jag har aldrig sett en film där jag suttit och seriöst undrat om det inte vore värt att slänga sig på TVn och kanskekanske komma med i filmen. Wow.

Det här är min nya feel good-film. Så lätt.

Starring: Rob Schneider, David Spade, Jon Heder, Jon Lovitz

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger