tattoos

Wednesday, February 13, 2008

Lost: The Beginning of the End

My abusive boyfriend just got back, and I think he's here to stay. Damn, vad är det här? Under det senaste året (säkert mer!) har jag sett hur han gått ifrån mig, och jag har slutligen insett vilket kräk han är och han egentligen inte var så bra från början. Sen stack han - äntligen! - och lämnade mig ifred i sex månader, och vad händer? Han är tillbaka och jag tror jag börjar bli kär igen.

Är det bra? Är det dåligt? Är det ens (det måste vi fråga de undermedvetna zenbuddhistiska munkarna om)? Som Trams sa: "Det är !?!? Det är en abusive boyfriend vi pratar om här! Han kan lämna oss sönderslagna igen! Men han kan också vara helt underbar! Det går inte att veta!!". Det enda vi med säkerthet vet är detta: det är här. Och onsdagar is back on (bet's on!).

Det går inte att beskriva, fandamnit, när hände det här egentligen? Plötsligt sitter jag och skriker "FUCK YOU, LYSSNA PÅ LOCKE" (ja, jag är en BALDie), "KYSS HONOM KYSS HONOM KYSS HONOM", och grät när man fick se Charlie igen. Jag suger, men det är inte mitt fel, det är min abusive boyfriend som gör det mot mig.

Det är som Jack på slutet. Han trodde att det skulle räcka med att ta sig ifrån ön (eller att serien tog slut), men det visade sig att det kommer ta hela livet att ta sig därifrån för fanskapet kommer alltid kalla på honom (om fanskapet är serien eller ön vet vi inte). Vi är körda, för abusive boyfriend is back, och han lovade att titta in igen på onsdag nästa vecka.

Hoppas han har hunnit skärpa till sig själv under de där sex månaderna.

That's enough of that abusive shit. For now.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger