tattoos

Tuesday, February 19, 2008

The New Adventures of old Christine

Jag känner att jag haft en bra TV-dag. När jag kom hem efter en ogivande skoldag lyckades jag slå på TVn precis i tid för att se Christine, Gilmore Girls (gick oväntat bra att hoppa över typ fyra säsonger), Vänner, och sen typ Simpsons och That '70s show och tisdagsstandarden House och Gossip Girl (en brud vars namn är svårstavat var med i båda serierna, skrämmande).

Christine, eller The New Adventures of old Christine om man ska vara sån, är förvånansvärt nice. Dels för att jag är svag för sitcoms (dock finns det ju undantag som typ Våra värsta år och Tredje klotet från solen som man vill skjuta sig av), men också för att det är den enda jag kan komma på rakt av som faktiskt handlar om en kvinna. Jag ska inte analysera det allt för mycket, men de flesta serier brukar åtminstone dela huvudpersonsinnehavarna om det inte är män. Så det är ju trevligt om inte annat.

Och, eh, vi vet ju vad jag tycker om Julia Louis-Dreyfus. 0:)

That's enough of that shit.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger