tattoos

Monday, February 11, 2008

Freak-TV

Vilken bra TV-dag det var, för en freakshow-nörd som jag! Outsiders, alltid lika intressant om än hyffsat sjukt med en tjej som var rädd för rör? Jag vet att man inte ska skämta om fobier, jag råkar ut för det jämt, men just rörfobi och "de sitter ju fast där på väggen"-kommentarerna var så kul. Min manetfobi känns plötsligt normal och befogad liksom!

Sen American Idol, länge sen jag tittade på, men jag orkade inte engagera mig i Ladykillers faktist. Seriöst, varför försöker man ens göra en svensk version av det här? Det är Simon som gör skiten (och den söta programledaren :P), och inte ens när Idoldomarna är som bäst är i närheten av Paula eller Randy. Så varför bryr man sig? Eller snarare, varför försöker de vara dissiga?

Till sist 216 kilos tonåring, som jag redan sett, men alla som känner mig vet hur mycket jag älskar tjockisdokumentärer. Den här är dessutom riktigt bra, för man märker ju att det blir bättre i slutet. Det är så jobbigt med t ex Fetman tog hennes liv, för där dör hon ju, och det är knappast vad man behöver uppleva på en måndag. Därför är den andra mycket bättre, plus att det är en intressant historia, bland annat för att de påpekar skillnaden mellan henne och hennes bröder.

That's enough of that shit.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger