tattoos

Thursday, March 18, 2010

Nystart

För hundrafemtonden gången bestämmer jag mig för att återuppliva den här bloggen. Varför ger jag aldrig upp? Därför att jag älskar film och TV, och när man väl kommer in i att skriva om filmer, då är det svårt att sluta.

Och det är det som har hänt nu igen. Inför Oscarsgalan såg jag nästan alla nominerade och skrev kommentarer om dem på min blogg, och nu när den är över inser jag att jag fortfarande vill skriva om filmerna jag ser... men jag tror inte att jag vill att min andra blogg enbart ska handla omdet.

Så here goes, ännu ett försök att återuppliva den här bloggen. Vi får se om jag tröttnar, men jag tror inte jag ska sätta någon press på mig själv att skriva om den dagligen som jag hade sist och som var anledningen till att jag tröttnade.

Cut!

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger