tattoos

Tuesday, December 4, 2007

TV4 Sci-Fi

Varför ska blogger alltid radera det man skrivit när man glömt att spara det? Och hur kommer det sig att en kan komma ihåg rubrik samt ordverifiering men inte själva texten? I guess we'll never know.

Min nya favortiblogg, Fjärrkontrollen, gav mig just nyheterna jag väntat på: TV4 Sci-Fi blir verklighet den 29 februari nästa år. Två dagar efter att jag blir 19, finare present har jag svårt att tänka mig, faktiskt. Jag har ju drömt om en svensk Sci-Fi-kanal (Sexan är ju bra, men inte tillräckligt) sen i somras när jag läste En prinsessas dagbok och alla alltid pratade om vad de tittat på på Sci-Fi-kanalen kvällen innan. Och snart kan jag göra det själv. ^^

Jag hoppas de tar inte serier man inte sett, typ såna som inte sexan visat liksom, för de har man ju redan sett. Det måste finnas hur många bra Sci-Fi-serier som helst som man inte ser där (Farscape och Firefly, för att nämna två serier som konstant tjatas om bland mina vänner ;P). Eller så kan de kanske visa The 4400 från början eftersom vissa av oss inte hunnit se från säsong1...

Jag gissar iaf på att Torchwood och Tru Calling kommer dyka upp där, eftersom TV4/deras underkanaler visat dem förut. Eftersom jag är ett stort fan av båda säger jag inte nej till det.

Japp, det här är försklassig awesome.

That's enough of that shit.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger