tattoos

Tuesday, December 4, 2007

All I want for Christmas

Bara för att jag inte har nåt bättre för mig, här kommer listan på DVD-boxar och filmer i allmänhet jag önskar mig i julklapp:

DVD-boxar

    Desperate Housewives s. 1 -->
    Stargate SG-1 s. 1 -->
    Stargate Atlantis s.1 -->
    Sex and the City s. 1 -->
    Dr Who s. 1
    Star Wars original trilogy
    Scrubs s. 4 -->
    Star Trek TNG s.1 -->
    MacGyver s. 3 -->
    Ugly Betty s. 1

Sen tänkte jag göra film. Men ärligt talat är det allt för mycket för att tas upp. Jag vill ha all film, speciellt med mina favoritskådisar (The Fantastic Four: Harrison Ford, Clint Eastwood, Richard Dean Anderson och Bruce Willis, för den som inte visste), samt en jävla massa annan. Lika bra att lämna det såhär...

That's enough of that shit.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger