tattoos

Monday, December 10, 2007

Indy 4: officiell poster

Jag borde egentligen plugga, eller koncentrera mig på Dexter, men plötsligt påminde Railok mig om den här: första officiella postern. Jag vill ha. När jag hittade den tittade jag bara lite snabbt och tänkte "nice" för att sedan klicka vidare mig mot viktigare saker (ni vet det där skolarbetet jag nämnde), men nu när jag tagit mig en ordentlig titt...

Knulla mig baklänges, som sexan skulle sagt, den är så awesome bara. Och nu - ja, först nu - slår det mig hur sjukt lång tid det är kvar till 22 maj. Det är ju bara att kolla på nedräkningen liksom, för lång tid.

Ja, herregud. Tror ni jag kan räkna med att kunna köpa den här snart, eller måste jag vänta som en duktig fan girl?

That's enough of that shit.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger