tattoos

Saturday, March 18, 2006

All the best cowboys have daddy issues

Ja, det visste vi väl redan, men var det nödvändigt att göra ett helt sjukt avsnitt av Brottskod: Försvunnen för det? Visserligen tyckte både jag och mamma att den försvunna var lite väl lik Jack, men att det skulle vara hans pappa och att Jack skulle ta livet av sig?

Jäkla tur att det bara var en dröm, i och för sig, men varför? Det var ett avsnitt som de gärna kunde hoppat över, speciellt efter misslyckandet i melodifestivalen. Och med misslyckande menar jag såklart det faktum att Sveriges Största Schlagerhäxa - Carola - lyckades kamma hem segern.

Okej, jag hatar inte Carola så mycket, men jag är så jävla arg eftersom fel låt vann i år igen. Okej, Martin var bra förra året, men då drabbades resten av europa av en tillfällig IQ-brist och röstade skitdåligt, men NU är jag fan tveksam till om vi kommer att ta oss så långt. Jävla skit.

Såg slutet på en filmatiseringen av Fantomen, som var aningen skum den med. Hans dräkt var för fan vinlila! Så fult! Visserligen var det två tjejer med - Diana och Sala (är inte det ett killnamn? Jag har bara stött på killar som haft det namnet innan, iofs med stavningen Sallah...) - som slogs ganska häftigt, men annars hade de fuckat upp den rätt rejält. Fantomen brukar väl inte innehålla massa övernaturliga händelser, eller har jag bara läst fel serier? Skumt var det iaf...

Idag såg jag på:
- Melodifetstivalen, 20.00, SVT1
- Brottskod: Försvunnen, 22.00, SVT1

That's enough of that shit.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger