tattoos

Sunday, March 5, 2006

Tio anledningar till att jag mår bra av att vara kär i Han Solo

  1. Han är snyggare än alla killar jag träffat i verkligheten någonsin.
  2. Eftersom jag vet vad han säger och när i alla filmer, så kommer jag aldrig bli arg på honom för att han gör/säger/är fel - för det är han inte.
  3. Så fort jag känner ett akut behov av honom kan jag slå på TVn.
  4. Jag behöver alltså inte sitta uppe till sent på MSN och hoppas att han loggar in.
  5. Samma sak gäller om han blir lite för jobbig - jag kan stänga av TVn och nöja mig med bilder istället.
  6. Om jag tröttnar på just Han eller vill ha lite mer, så kan jag sätta mig och titta på en Indiana Jones-film - för han spelar i stort sett samma karaktär där.
  7. Det är helt okej för mig att han är ihop med Leia - eftersom hon är coolast, och det bevisar vilken fantastisk smak han har. Så givmild är jag inte vanligtvis.
  8. Ibland händer det att en viss kille jag är intresserad av går förbi mig i skolan, varpå folk gärna slänger in en kommentar om att jag borde ragga på honom, eller frågar hur det går. Han går aldrig förbi mig i skolan, men den dagen han gör det, kommer folk inte behöva fråga om sånt.
  9. Jag får aldrig höra ondskefullt skvaller om honom, för... han bor liksom i fel galax för sånt.
  10. Om jag skulle tröttna på de bilder jag har av honom, så kan jag alltid googla fram fler bilder. Kan DU googla fram bilder på killen DU är kär i?

That's enough of that shit.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger