tattoos

Sunday, August 26, 2007

Clintan + Harrison = sant?

Efter en mindre renovering i favoriterna till följd av datorbyte beslutade jag återigen att försöka hålla mig uppdaterad på fler än tre bloggar: med Indianajones.de som hemsida började jag därför leta runt efter rykten om Indy 4 och hittade ett som i stort sett fick mig att gråta av lycka:

Clint Eastwood ska vara med. Okej, det var ungefär 20% chans att det är sant, vilket är litet, men bara tanken gör mig helt absurt lycklig - vet ni hur länge jag drömt om att se Harrison och Clintan i samma film? Jag tänker inte säga några datum: men det är länge.

Även om ryktet antagligen inte är mer än ett rykte så kan man ju inte annat säga än att det made my day. Jag ska hålla mig uppdaterad på den här fronten, trust me.

That's enough of that shit.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger