tattoos

Sunday, July 1, 2007

Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl

Jag och Trams utförde ett vetenskapligt experiment och tog reda på om första filmen faktiskt var bra eller om vi bara missat något. Det visade sig att den var det, så vi förstår inte hur allt kunde gå åt helvete efter det.

Hur som helst vägrar jag ge upp den här bloggen. Vägrar. Jag ser fortfarande bisarrt mycket TV och jag gillar fortfarande att skriva, så varför går det inte? Nu skriver jag det här och sen får alla som läser lämna en kommentar. Skriv vad som helst, typ "bajs" om ni vill bara ni skriver nåt. Och sen får ni gärna säga vad ni vill att jag ska göra också om ni orkar: skriva mer, skriva mindre, ge upp, skriva om TV, skriva om film, skriva om RDA... vad som helst liksom.

Kom igen, help me out!

That's enough of that shit.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger