tattoos

Thursday, October 5, 2006

Lost: Three minutes

Alltså, så fort den där "LOST - presenteras av Hitta.se" dök upp på TVn så insåg jag hur mycket jag saknat den här serien, och hur bra den faktiskt är! Det var liksom som om man helt plötsligt kände sig hemma på ett ställe man inte visste att man gjorde det, eller något annat djupt. Hur som helst, jag är glad att onsdagskvällar med Lost är tillbaka, och jag ska så skaffa DVD-boxen med säsong 2 så snart som möjligt!

Men till avsnittet... först blev man ju lite förvirrad, hade försökt komma ihåg vad som hände i avsnitten innan, men då började jag bara tänka på Sawyer och Ana-Lucia och det ville man inte precis. Men snart var man tillbaka i de gamla Lost-tankarna igen, där allt var en ledtråd och så vidare.

Visserligen hade jag redan gissat mig till allt, att Michael ljög om hur the others hade det (eller ljög och ljög, det är ju uppenbart att det finns mer än han såg, snarare), att han dödat dem för att försöka frita Henry för att the others sagt det, osv. Men det ändå intressant att se hans flashbacks tyckte jag!

Och sen hade vi ju alla andra grejer...

...Sawyers kommentar till Jack, det var bara... jag vet inte, svårt att förklara, men man reagerade på den. Om det var bra eller dåligt vet jag inte än. :P

...caught in a net. Det säger sig självt. XD

...scenen med Walt och Michael, den var liksom så fin bara. Och det där med "they're not who you think they are, they're just pretending" det var lite läskigt, samma sak med det där rummet som de hotade honom med. Hmm?

Och så båten, förstås. Det är liksom det enda man måste säga: BÅTEN! :O Jag vill verkligen veta mer om den...

That's enough of that shit.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger