tattoos
Showing posts with label Oscarsgalan 2008. Show all posts
Showing posts with label Oscarsgalan 2008. Show all posts

Monday, February 25, 2008

Best writing

Jag har som sagt inte sett filmen, men jag läste en artikel om hon som skrev Juno, och ärligt talat kan jag inte tänka mig någon som förtjänade det priset mer.

Heja!

Det enda som saknas nu är lite klipp på YouTube så att jag kan få se hur snygg Harrison var...

That's enough of that shit.

Sunday, February 24, 2008

And the winner is...

Det slog mig, när jag kollade nomineringarna, att jag inte har sett en enda av filmerna som är med. Jag har velat, men inte haft råd.

Kinesiskt nyårslöfte: se mer film på bio.

That's enough of that shit.

Friday, February 15, 2008

Oscarsgalan 2008

Jag tror Oscarsgalan motarbetar mig i år. För när jag äntligen bestämt mig för att titta? Då går den på en kanal Chriss inte har (och ja, jag åker dit dagen innan).

Och när jag tänker "äh, får titta nästa år", då blir man upplyst om att Harrison Ford ska presentera ett pris. Nu måste jag ju komma på ett sätt att få titt.a

Damn it.

That's enough of that shit.
 

blogger templates | Blogger