|
|
|---|
Showing posts with label Oscarsgalan 2008. Show all posts
Showing posts with label Oscarsgalan 2008. Show all posts
Monday, February 25, 2008
Sunday, February 24, 2008
And the winner is...
Det slog mig, när jag kollade nomineringarna, att jag inte har sett en enda av filmerna som är med. Jag har velat, men inte haft råd.
Kinesiskt nyårslöfte: se mer film på bio.
That's enough of that shit.
Kinesiskt nyårslöfte: se mer film på bio.
That's enough of that shit.
Friday, February 15, 2008
Oscarsgalan 2008
Och när jag tänker "äh, får titta nästa år", då blir man upplyst om att Harrison Ford ska presentera ett pris. Nu måste jag ju komma på ett sätt att få titt.a
Damn it.
That's enough of that shit.
Subscribe to:
Posts (Atom)

